Tak sme sa rozhodli pre cestu na vychod...

streda, júna 22, 2005

pai, motorka a tak

trochu mi to trvalo, ale predsa sa ozyvam...

takze v pondelok vecer po najedeni sa znova v steak bare all you can eat (tomu sa naozaj neda povedat nie) som obehaval krcmy. zabludil som aj do uliciek s nacervenalymi lampami a mol som lakany, ale samozrejme som nemal zaujem (aho milacik). je mi tu zle z toho kolko farangov (miestny vyraz pre cudzincov) tu beha s thajkami. Vratane mladych typkom. Nuz co. Neriesim. nakoniec som skoncil v krcme kecajuc s dvoma nemcurmi a pijuc miestny rum (nie je zly).



Na druhy den rano som si dal skory budicek a sup ho na stanicu busovu na bus o deviatej do Pai. Na stanici som sa zoznamil s jednou anglankou z Brightonu (nie Dani Marka nepozna). Sranda je ze aj ona je s frajerom 3.5 roka. Pokecali sme v buse popri obdivovani peknych hor na okoli a po dorazeni sme si nasli v poho ubytko (chatka z bambusu s privatnou kuplelnou za 200 bathov je dobry deal). Zvysok dna som vacsinou kvasil a cital. Ono totiz od nejakej tretej zacalo prsat a s prestavkami prsalo az dokedy som nesiel spat.

Potom sme sa vybrali na veceru a nasledne sme skoncili v najlepsom miestnom (jazz) bare kde sme s hrali biliard, zoznamili sa s jednym svajciarom a v zasade sa dobre bavili do nejakej jednej v noci. Potom sme este aj s tym svajciarom dorazili flasu rumu u mna na chatke a odobrali sa spat. (tipoval som dve hodiny)



Zobudenie bolo super - bolo pol dvanastej. S anglankou sme sa den predtym dohodli ze si poziciame motorky (boli to vlastne skutre) a pojazdime okolie. Ona sa bala jazdit sama a aj mne prislo vhod mat niekoho so sebou keby nieco. Tak sme okolo pol druhej vyrazili a po malom orientacnom cviceni (jazda po lavej strane vozovky je hracka) a u mna aj ziskani istoty na novom vozitku sme sa vybrali obzerat okolie.

Pai lezi v udoli uprostred hor s pralesmi takze je to krasa. cesty su v pohode dobrava minimalna. najprv sme pozreli jeden z miestnych vodopadov v takej malej uteske. ukolo sama dzungla -velmo pekne.



musim povedat ze jazda na motorke je super vec. ono totiz v tom teple to prijemne chladi. Musim si to este niekedy zopakovat.



potom sme sa vybrali pozriet miestny kanon, ale ten noslnil a tak sme to brali cez horuce pramene (zopar malych jazierok s vodou pri prijemnej teplote 80 stupnov) nachram na hore. cestou sme sa stavili u slonov (banany na nakrmenie 10 Bathov) boli uzasne ako vzdy.

Chram na hore bol jednoduchy ale pekny. viedli k nemu s chody a ceste. Ano uhadli ste spravne isiel som motorkou az hore po ceste. Zeby tym ze tu nemam polovicku?

Nu a potom sa to stalo. pri navrate do dediny (ci maleho mestecka zacalo prsat, ja som hned na to musel na moste bzdit, dostal smik a lup ho bol som a zemi. Som cely, motorka (az na trochu pokrceny kosik vpredu) tiez. Len som roztrhalo koselu co som mal na sebe a trochu sa doskriabal na rukach. Plus som si rozbil jedno sklicko na okuliaroch. Ale inak som (mili rodicia a ini pribuzni) naozaj v pohode na nezlamany. Motorku som uz medzitym vratil (poistena bola a moje obavy o to ze sa ma pokusia aj tak pumpnut sa nenaplnili). a teraz vam pisem.

Tazko davat nejake komentare o tom ako to tu vyzera - je to to najkrajsie co som v thajsku zatial videl a chcem sa sem vratit aj s danou a poriadne si to tu uzit - nie dva dni. pobehat to cele na motorke plus dat nejaky trek. Uvidime na buduci rok. ako odskodnenie som vam pridal par pokradnutych obrazkov z inych webov. Fotky nebudu, lebo ako viete, fotak zomrel a mne sa zatial nepodarilo zhonat taky jednorazovy. Nuz co uz.



Zajtra rano to beriem naspat do chiang mai odkial pojdem nocnym vlakom do Bangkoku. A v sobotu v noci zial uz naspat.

ps - hlada sa dobrovolnik(ci) na odvoz z letiska (vieden) v nedelu po 13:00 (ahoj polko ahoj rizo :-) dakujem vopred.

1 Comments:

Anonymous Anonymný said...

Ahoj Mako!
Pozdravujeme Ta vsetci z Bratislavy. Ubehlo Ti to ako voda a co nevidiet si doma. Som rad, ze smyk na motorke dopadol tak "lahko" a iba s odreninami.
My ideme cez vikend do rajova. Ide aj Miko a v sobotu budeme cistit studnu. Najprv ju celu vycerpame a potom ju vycistime. Som zvedavy, co vsetko v nej najdeme. Pred desiatimi rokmi tam bola aj utopena mys. Musime to vycistit este pred osadenim cerpadla a montazou vodovodu. Sona bola tak laskava a vybavila nam rozbor vody. Urobime to po vycisteni a predtym ako namontujeme cerpadlo a vodovod. Podla vysledku potom namontujeme pripadne filtre na pitnu vodu.
Tesime sa na Tvoj navrat. Nebudem Ta moct doviezt zo Schwechatu, lebo sa vraciame az podvecer. Zavolaj ihned ako budes mat pristup na Orange. Predpokladam, ze to bude tesne po druhej. Volaj na moj mobil, lebo ma dobry hlasity odposluch.

A teraz to najdolezitejsie:
NEZABUDNI NA TABACIK!!! (IBA VO FREE SHOPE).
Poprosim aspon 2 krabicky, ak by bol ten 200 g, taktiez. Je to samozrejme na moj ucet.

Este raz Ta pozdravuje a na Tvoj navrat sa tesi
daddy

9:14 PM

 

Zverejnenie komentára

<< Home