Tak sme sa rozhodli pre cestu na vychod...

pondelok, júna 20, 2005

poflakovanie sa po meste

nuz mozno rozmislate co tu robim. nuz snazim sa zo vsetkych sil nic nerobit. a ako niektori mne blilzky vedia - som v tom na pomerne expertnej urovni.

ale podarilo sa mi obzriet aj zopar dalsich budhistickych chramov - su pekne, ale az trosku moc gycovite, a pozriet kedy mi ide zajtra bus do Pai. Nie ze by som bol uz uple rozhodnuty, ale tak je to skor ze pojdem. dam vediet.

dnes to vyzeralo na dazd, ale zatila nic. zapadol som poobede do takej milej kaviarnicky pod stromom. dal som si kavu a tak mi doniesli horucu vodu a krabicku s nescafe. hmmmm. to miesto bolo fakt mile, ale komare ma tam riadne dostipali.

vcera vecer som spachal maly chriech. nasiel som all you can eat stake buffet a tak som sa nadlabol dobrej europskej stravy. Inak miestny skonzumuju tiez dost masa a zuzitkuju cele zviera - napriklad som na trhovisku videl cele slepacie hlavy aj skrkmi vyprazane na kope. no nedajte si. ja som si nedal.

nuz teraz je tu pol siedmej a mne sa prestalo chciet pisat. tak sa zase hadam zajtra ozvem...

2 Comments:

Anonymous Anonymný said...

Ahoj Mako!
Kedze SMSky od Teba chodia velmi zriedka, spomenul som si, ze si mal ozivit indiansky blog. A podarilo sa to. Mrzi ma, ze az teraz, ked uz mas polovicu cesty za sebou. Doma nic nove. Vsetci Ta pozdravuju. Posli nam do Vajnor expres letecky jednu thajsku maserku. My ju urcite po nejakom case vratime. Urcite sa zide aj mne, ale najma mame: este stale ma problem s chrbtom so zapalenym nervom a uz to trva skoro styri tyzdne. Navyse tento piatok o piatej nas caka na Dunaji ujo Lipa aj s lodou. Velmi sa tesime. Len aby sa mame ulavilo. Dnes zahajila navstevy rehabilitacii chrbta vo vojenskej nemocnici.
Skoda toho zomreteho fotaku.
Zelam stastnu cestu a malo dazda.
daddy

8:54 PM

 
Anonymous Anonymný said...

kuk mily, aj ja chcem - maserku-maserov aj poflakovanie aj teplucko. hoci teraz tu je tiez dusno. obrazky vyzeraju ako z filmu. neviem preco som cakala, ze azia bude cela ako india a toto je dost ine. kvasim a troskupracujem v BA a je mi smutno, lebo v bytiiku nikoho niet. ale zase nikto nerozbordeluje, co upracem:-)

4:07 PM

 

Zverejnenie komentára

<< Home