Tak sme sa rozhodli pre cestu na vychod...

piatok, júna 24, 2005

z hor do mesta

Tak som zase naspat v Bangkoku. Nie ze by som sa sem tesil, ale musim sa pomaly domov zberat. Nuz co. O tom ze v pondelok musim do roboty ani nehovorim.

V stredu vecer som mulatcagoval do noci v bee bop bare hrajuz znova biliard pocuvajuc miestnu kapeplu pijuc rum a nakoniec sa aj hadajuc s jednym kanadanom o hokeji. Myslel si, ze su najlepsi na svete - debil na nas nemaju. :-)

pokracovat v zabave v dalsom podniku sa mi nechcelo, no vlastne bola to sebaobrana - rano som vstaval na bus do Chiang Mai. co dodat cesta busom, poflakovanie po meste a nasledna cesta nocnym vlakom do bangkoku dopadli v pohode a tak som zase tu.

nuz a viac sa mi vlastne rozpisovat nechce.

ps - dady ten tabak som zatial nikde nevidel. keby som uvidel kupim

5 Comments:

Anonymous Anonymný said...

Ahoj Mako!
Ten tabak by snad mohol byt v tax free na letisku v Dubaji, alebo kde si to mal medzipristatie. Ak by ho nemali, tak moze byt aj ina znacka, ale slusny a za rozumnu cenu.
Stastny navrat domov zela
daddy
P.S. Nezabudni na nejaky kamienok!

3:26 PM

 
Anonymous Anonymný said...

Congratulations d+m for the post about z hor do mesta . I wanted to know if you can put an eye on my new site that speaks about risultati scommesse and tell me what do you think about it. If you're interested in the risultati scommesse subject you cannot find anything better!

2:23 PM

 
Anonymous Anonymný said...

Congratulations d+m for the post about z hor do mesta . I wanted to know if you can put an eye on my new site that speaks about scommesse calcio and tell me what do you think about it. If you're interested in the scommesse calcio subject you cannot find anything better!

6:17 PM

 
Anonymous Anonymný said...

Congratulations d+m for the post about z hor do mesta . I wanted to know if you can put an eye on my new site that speaks about scommesse calcio and tell me what do you think about it. If you're interested in the scommesse calcio subject you cannot find anything better!

5:41 AM

 
Anonymous Anonymný said...

Complimenti d+m per il post riguardante z hor do mesta . Volevo sapere se puoi dare uno sguardo al mio sito che parla di risultati scommesse e dirmi come ti sembra. Se ti interessa l'argomento risultati scommesse non puoi trovare di meglio!

7:28 AM

 

Zverejnenie komentára

<< Home